Social Icons

Vicevi 18

-- Vic --

Pita učiteljica đake:
- Znate li kako ste došli na svijet?
- Donela me roda - kaže jedna djevojčica
- Mene je tetka poslala iz Amerike - kaže druga...
...i tako svi redom, te u kupusu, te roda a na kraju dođe red i na malog cigu:
- 'Bem li ga učiteljice, mi smo toliko siromašni da nas tata pravi sam!

-- Vic --

Sjele Fata i Habiba na kavu, i nakon prve cigare počne se Fata žaliti:
Moja Habiba, bona, kako to ti imaš već petero djece, a ja nijedno?
Habiba se zamisli pa upita:
Pa jesi išla kod doktora?
Fata duboko uzdahne i odgovori:
Jesam, bona, vodio me Mujo raznim doktorima pa ništa!
Hbiba  se nasmije i reče:
E, tu ti je problem. Ja sam uvijek išla sama, bez Hase ...

-- Vic --

Dolazi prodavač usisivača kod babe na vrata,
-Evo imamo nove....
-Nemam ja para sinko!
-Ma, samo mala demonstracija.
Uđe on i iz kese istrese gomilu smeća babi na tepih,
-Ako usisivač ovo ne pokupi do zadnje mrve, ja ću to da pojedem!
-E, Boga mi sinko 'oćeš, meni jučer isključili struju!

-- Vic --


-- Vic --


-- Vic --


-- Vic --



Još viceva - OVDJE



 

Humor

Vicevi

Zanimljivosti

Svašta nešto