Social Icons

Vicevi 19

 


Vidi policajac dječaka kako puši i pita ga 
da li zna da je to štetno za zdravlje. 
Mali mu kaže da ne zna, a policajac će na to:
- Znaš li ti sine da pušenje upola skraćuje život? 
Koliko imaš godina?!
- Deset, odgovori dječak.
- Eto vidiš, da nisi pušio sada bi imao 20, reče policajac...



Žali se prodavačica najboljoj prijateljici: 
'Ah, nisam više lijepa kao što sam bila...' 
'Ma čuj, odakle ti to?' 
'Pa muškarci su počeli brojati sitniš kad im vraćam novac.'


Razljućeni šef policije kaže svom podređenom: 
Ako misliš da si pametniji od mene, 
onda si stvarno pravi glupan...

Kakva je razlika između keksa i seksa? 
Nikakva - i jedno i drugo zavisi od kvaliteta jaja!


Grupa dječaka,dobacujući se loptom, 
dolazi do staklarske radnje i jedan se obrati starom staklaru:
Imamo za Vas dobar poslovni prijedlog, 
budite sponzor našeg nogometnog tima 
a mi ćemo Vam osigurati mnogo posla!


Sjedili smo u birtiji, moj prijatelj i ja. 
Preko puta nas su sjedili dva stara ofucana pijanca. 
Kažem ja svom prijatelju: 
Takvi ćemo biti i mi za deset godina. 
A kaže on meni: 
To je ogledalo, konju jedan!


Najveća kurva je struja
plaćaš je, a ne smiješ je dirati.






Još viceva - OVDJE




 

Humor

Vicevi

Zanimljivosti

Svašta nešto